Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Renookas
Data: 2011-12-16 10:26:53
o tu draudime buves? nes pvz mano kliento zala vertina zmogus kuris jo net
nemates ir negali padaryti jokio face control..

"CodeC"  parašė naujienų news:jcespo$hmv$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/16/2011 09:38 AM, Linas Petkevičius wrote:
> Pritruko ne argumentu, o paprasciausiai uzsipisi aiskinti, kai kita puse
> nori nesuzinoti kaip yra istikro, bet iesko tik argumentu patvirtinancio
> jo susigalvota teorija. Tau taip nebuna?

buna, bet as dabar realiai noriu suzinoti. nes toks vaizdas, kad
atsiranda kazkoks 'face control'. paziurim i kliento veida, jo auto ir
pinigine ir sprendziam kuria tvarka vadovautis, kaip skaiciuoti ismoka.
ar galim rizikuot ir pasidaryt navaro, ar geriau su situo neprasidet...
nes jei visiem vienoda tvarka butu, tai niekaip nesuprantu, kokiu budu
mano paminetu atveju zala butu atlyginta pilnai iki vieno lito.