Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-15 15:20:04
Tai tau ir aiskina, kad makles daro, nes nera tokio kaip tavo
isivaizduojamas draudimas. Aisku, isivaizduojamo draugo paaiskinimu, kaip
ten yra is tikro - labai laukiu. Pradziai uztektu nuorodos į koki draudiko
puslapi, kuris leidzia apdrausti "car civil liability" nenurodzius
automobilio valstybinio numerio.

"CodeC"  wrote in message news:jccrrl$egj$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/15/2011 03:08 PM, [nemielas] wrote:

> va tik niekaip kol buvau ten nesupratau lietuvių - kokio jie velnio su tuo
> draudimu visokias makles darė kad tik pigiau būtų.

kai argumentas kietas - lietuviai anglijoj makles dare.
afygiena naujiena, nustebinai.