Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-12-15 12:51:26
pvz VAG'as ELSA'oj nurodo, kada amortikus galima keist po vieną kada 
reikai porom.

On 12/15/2011 11:05 AM, mk wrote:
> Lygiai tiek pat butu kainaves, del to niekas nesigincija. Taciau
> nepaisant to, kad finansiskai zala sukompensuota, taciau techniskai
> masina liko prastesnes bukles. Kadangi originalus sparnas, jei
> nepazeistas, butu tarnaves iki pabaigos, o va kinietiskas tiek netarnaus.
>
> Galima ir kitoki pavyzdi. Tai paciai masinai kalus i sparna, buvo
> nulauztas ratas, stebule gera, bet amortikas luzo. Draudimo servisas
> pasiule keisti VIENA amortizatoriu. Velgi.. finansiskai viskas atrodo
> grazu... zala sureguliuota, taciau zmogus su tokia masina turi problema,
> nes skirtingos puses skirtingai amortizuoja kelio nelygumus, ir neuzilgo
> teks keisti ir antraji. Man tai nepanasu i visiska masinos bukles
> atstatyma, o labiau panasu i chalturinima.
>
> Rezultate zmogus draudimo servisui is savo kisenes turejo susimoketi uz
> antraji amortizatoriu, nors pas ji abu amortizatoriai veike. GAletu
> paprasciausiai nustatyti esamo amortizatoriaus bukle ir proporcinai
> sumazinti naujo amortizatoriaus islaidas. Tada butu teisingai. Bet sita
> pasiekti nebent per teismus galima, plius kruva ekspertiziu, todel is
> esmes zmogus susimoka ir tiek.
>
>
>