Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-12-16 10:59:23
tokia logika, jei automobilio taisyti neapsimoka - draudimas privalo 
nupirkti tau _naują_ automobilį?

On 12/16/2011 10:55 AM, CodeC wrote:
> On 12/16/2011 10:50 AM, Linas Petkevičius wrote:
>> Servisas ir nevertina shroto kainomis. Jis vertina naujos detales kaina
>> minus nusidevejimas. Jeigu manai, kad tai neteiseta - nurodyk ka
>> draudikas pazeidzia.
>
> nu tai viskas paprasta turetu buti. draudimas pasiulo uz ismusta lempa
> 100 Lt nes kazkur autominutej (arba kariotiskese) imanoma nupirkt
> panasia siuksle i mano buvusiu lempa. as nueinu pas dyleri ir paprasau
> samatos remonto (daliu + darbu). paskaiciuojam nusidevejima. itariu kad
> gausis koks min 1000 Lt finale jei ne daugiau. einam pas draudima ir
> prasom kilolito. itariu sulaukciau labai nustebusiu ir nepatenkintu
> veidu ir klausimu. imho kilolita gauciau, tik realiai pagrasines teismu.
> isvada: face control veikia pilnu tempu. kol klientas neparodo kad nera
> kupranugaris, galima jo saskaita pinigautis i valias.
>
>>
>> "CodeC" wrote in message news:jcf0f5$mqo$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> On 12/16/2011 10:39 AM, Renookas wrote:
>>> o srote yra... ka darom? ismetam toki automobili i siukslyna? nes naujos
>>> ideti neina..
>>
>> cia kliento reikalas. draudimo reikalas ivertinti zala ir sumoket
>> pinigus. vertinti zala sroto kainomis - imho neteisinga ir net
>> neteiseta.
>