Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-16 11:41:50
On 12/16/2011 11:34 AM, Linas Petkevičius wrote:
> Pamastymai neteisingi. Zalos nustatymo metodika skirta ne tik draudikui.
> Ja vadovausis ir teismas. Todel 15-os metu senumo automobiliui isdauzus
> lempa padaryta zala yra ne 300, o 90 Lt ir ji tau pilnai atlyginta. Jei
> tau tai nepatinka, turi eiti ne į teisma, o į seimo rinkimus.

nu tai pratesiam dar. kodel 90 Lt skaitoma pilnai atlyginta? todel, kad
uz tiek imanoma nupirkt siuksle? nes detales uz tiek nenupirksi ir
masina naudotis negalesi. o pries kaltininko sukelta ivyki - naudotis
galejau. tai kaip cia gaunasi - iki ivykio naudojau savo masina seimai
islaikyt, kaltininkas man ja sudauzo, ideda i delna 90 Lt ir teismas
palinksi galva, kad zala atlyginta? kas imanona vadinkim 'juodojoj
rinkoj' (siukslynuose) gal si kart neaptarkim, nes itariu teismui
argumentas toks neatrodys rimtas, kai masina siuloma remontuot kazkuo,
pasiknisus savartyne.

beje, jei jau apie detales, tai man rodos remonto ir daliu kainos
gaunasi neproporcingai dideles senu automobiliu kainai. nes jeigu pacios
lempos kaina 90 Lt, tai remonto darbu su nusidevejimo formule jau
nepaskaiciuosi. ir gausis, kad dyleris paprasys dar 500 Lt uz masinos
sutvarkyma (senos isemima, naujos idejima, sureguliavima ir pan.). gal
ta masina tik du kart tiek verta - todel turetu buti mokama likutine
verte. o daugeliu atveju mokami centai. ta ir norejau iskelt viesumon.