Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-15 00:34:22
Prie ko cia sutartis? Ji visiems tipine. Yra taisykles, kurioms draudikas
privalo vadovautis. Teismo sprendimas juos vienareiksmiskai ipareigoja
atlyginti zala ir nepalieka jiems vietos diskusijai, kad ir kaip noretu.
Pries kokius 5-erius metus dar bande kazka sukti, taciau po keliu klientu
rastu į DPK greitai pasitvarke savo vidines tvarkas. Ar tu cia vistiek
"spesi" ir "abejosi" iki apsishikimo, kad pritempt iki savo teoriju?

"CodeC"  wrote in message news:jcb7f8$m2c$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/14/2011 10:16 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Labai paprasta viskas. Ash apgadinau tavo turta. Draudikas atlygino
> nuostolius, tu manai, kad draudikas ismokejo per mazai. Eini teisman ir
> laimi. As gaunu nutarti mano atzvilgiu. Nesu nutarti draudiman ir
> draudimas be jokiu diskusiju perveda priteista suma tau iskaitant
> bylinejimosi islaidas. Taip - tikrinau, veikia - buvau abejose pusese.

kazkaip viska suplaki i kruva. teisis tai nukentejes su kaltininku, o ne
draudimu. o teiginys kad 'nuejus draudimas be kalbu man perves xx klt
tai nu nzn ant kiek rimtas...'. speju eisi teistis vel, ir jau nuo
sutarties priklausys ar kanors laimesi ar ne. jei draudimas isipareigoja
atlyginti masinos rinkos verte, o kaskas i ja priinvestaves daug
kilolitu, tai labai abejoju kad kazkas skubes tau ant lekstutes padet
tuos tukstancius.