Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-14 17:27:24
On 12/14/2011 05:21 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Draudimo poza sitoje vietoje labai paprasta. Jie pasako savo nuomone ir
> pagal ja skaiciuoja - niekas jiems nedraudzia tai daryti is lempos. Jei
> klientas mano, kad draudikas neteisus, gali pateikti tai irodancius
> dokumentus.

bet 'biski' keista, kai valstybes istatymais paremta veikla daroma 'is
lempos'. kur vairuotojai turi kruvas privoliu, iskaitant ir privaloma
daudimo mokesti, o draudimas ivykio atveju bb dejes, jei kas nepatinka,
tai viska turi pats susirast, patapti egzpertu ir pan. as manau, kad
ivykio atveju nukentejes turetu gauti normalia isvada, ekspertize ar dar
kaip pavadinti. o ne is lempos paskaiciuota sumele, kuria draudimui
apsimoka pasiulyt tikintis, kad nukentejes netures laiko noro ir ziniu
issireikalaut daugiau. ta suprasciau, jei tai vyktu laisvos rinkos
salygomis - dabar tai yra priverstinai isliutos 'paslaugos', kuriomis
jeigu nesinaudosi, tai gresia baudos ir t.t. ir pan.