Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: mk
Data: 2011-12-15 11:05:27
Lygiai tiek pat butu kainaves, del to niekas nesigincija. Taciau 
nepaisant to, kad finansiskai zala sukompensuota, taciau techniskai 
masina liko prastesnes bukles. Kadangi originalus sparnas, jei 
nepazeistas, butu tarnaves iki pabaigos, o va kinietiskas tiek netarnaus.

Galima ir kitoki pavyzdi. Tai paciai masinai kalus i sparna, buvo 
nulauztas ratas, stebule gera, bet amortikas luzo. Draudimo servisas 
pasiule keisti VIENA amortizatoriu. Velgi.. finansiskai viskas atrodo 
grazu... zala sureguliuota, taciau zmogus su tokia masina turi problema, 
nes skirtingos puses skirtingai amortizuoja kelio nelygumus, ir neuzilgo 
teks keisti ir antraji.  Man tai nepanasu i visiska masinos bukles 
atstatyma, o labiau panasu i chalturinima.

Rezultate zmogus draudimo servisui is savo kisenes turejo susimoketi uz 
antraji amortizatoriu, nors pas ji abu amortizatoriai veike. GAletu 
paprasciausiai nustatyti esamo amortizatoriaus bukle ir proporcinai 
sumazinti naujo amortizatoriaus islaidas. Tada butu teisingai. Bet sita 
pasiekti nebent per teismus galima, plius kruva ekspertiziu, todel is 
esmes zmogus susimoka ir tiek.



2011.12.15 00:05, Linas Petkevičius rašė:
> O ka butu dares, jei butu gaves pinigus, kiek srote kainuotu devetas
> sparnas?
>
> "mk" wrote in message news:jcb5mp$kce$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Visai neseniai vienai masinai draudimo servisas keite sparna, nes
> lyginti neapsimokejo. Srote per menesi laiko rasti nesurudijusio sparno
> NEPAVYKO. Sudauzytas sparnas nebuvo surudijes. Idejo nauja kinietiska.
> Negaliu sakyti kad savininkas liko labai patenkintas.. turejo
> nesurudijusi originalu sparna, liko su kinietisku.. Kaina ta pati.
>
> 2011.12.14 20:01, Dainiushas rašė:
>> bet aš vis tiek nesuprantu kuo tau nepatinka tokia pati sveika detalė iš
>> tokio paties kito automobilio?
>>
>> On 12/14/2011 04:41 PM, CodeC wrote:
>>> On 12/14/2011 04:38 PM, Staska wrote:
>>>> "Linas Petkevièius"<linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
>>>> news:jcac6f$lpr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> 15 punktas.
>>>>
>>>> "Sugadintos detalës ir (ar) dalys gali bûti remontuojamos, jeigu po
>>>> remonto
>>>> jos atitiks techninius aktyvios ir pasyvios saugos reikalavimus."
>>>>
>>>> Tai panasu, kad buferiu negalima butu tvarkyt, nes jie luz litavimo
>>>> vietoje
>>>> nuo mazesnio smugio nei numate gamintojas..
>>>
>>> tai siaip beveik visais atvejais tas pats, isskyrus gal pavirsinius
>>> ibrezimus ir ilenkimus.
>>> bet ko gero idomiausias klausimas tai yra servisu praktika dalis keist
>>> senom is lauzhynu, kas vyksta masiskai.
>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>