Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-14 17:52:09
On 12/14/2011 05:47 PM, Linas Petkevičius wrote:

> Tai niekas su tavimi del to ir nesigincys, nors taip ir nera. Paims
> dylerio kaina, paskaiciuos nusidevejima ir ismokes. O tu pasiemes tuos
> pinigus, galesi eiti servisan ir reikalauti, kad jis idetu nauja detale,
> tik draudimas tame jau nedalyvaus.

o tai ar nera taip, kad as turiu teise rinktis - imti grynais (jei pats
esi kvalifikuotas pasirupinti remontu) arba rinktis draudimo organizuota
remonta? jeigu as pasirenku draudimo organizuota remonta, kokia teise
jis turi kisti neaiskios kilmes detales i mano masina? jis turi
remontuoti mano masina jos gamintojo tiekiamomis dalimis. jis turi ja
sutaisyt, taskas. o nusidevejimus visokius tegu skaiciuoja, paziuresim
kaip jis is manes issireikalaus primoket uz zalos atlyginima man paciam :)

> Tai palauk, tu apsispresk kas tau nepatinka

kolkas, tai as tik bandau apsisviesti. bendru atveju, tai man nepatinka,
kad tvcad yra populistinis ir skirtas pasipelnyti kazkam, o ne atlyginti
zala nukentejusiam.