Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-14 16:37:40
On 12/14/2011 04:27 PM, Linas Petkevičius wrote:

> Taip, gali.

> Galima tiesinti.

nu tai cia trumpas labai atsakymas. mane domina ilgesnis. kas ivertina
kada galima ir kada ne? kaip ta informacija perduodama servisui?
kaip turetu buti informuojamas nukentejes zmogus apie ivertinima.
taip pat domina, kokia patikra privaloma atlikti po eismo ivykio
suremontavus masina? t.y. ar isvis egzistuoka kazkokie teises aktai sia
tema - eismo ivykiai, remontas, zalos vertinimas, atlyginimas, kazkokia
viso to tvarka ir panasiai.

> Gamintojo nustatyti reikalavimai ir standartai. Del penkiu milimetru
> ibrezimo ant stogo, viso kebulu nauju tau niekas nekeis.

o tai yra pvz gamintojo nustatytas standartas, keliu milimetru gylio
ilenkimas ir kurioj vietoj jau neberemontuojamas? as ne apie ibrezima
kalbu, o apie pvz smarku duru ilenkima, kai dazniausiai idedamos kitos
is sroto. vat sita vieta labai domina. ar gamintojas rekomenduoja
sugadintas detales keisti kitomis senomis is lauzynu?