Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-14 17:47:59

"CodeC"  wrote in message news:jcag42$ree$1@trimpas.omnitel.net...

>nu tai argumentas, kad i tam tikros markes automobili turi buti montuojamos
>to paties gamintojo tiekiamos atsargines detales neatrodo logiskas ir
>svarbus?

Tai niekas su tavimi del to ir nesigincys, nors taip ir nera. Paims dylerio
kaina, paskaiciuos nusidevejima ir ismokes. O tu pasiemes tuos pinigus,
galesi eiti servisan ir reikalauti, kad jis idetu nauja detale, tik
draudimas tame jau nedalyvaus.

>kas visa tai ivertina siandien, kai servisuose taip taiso masinas? man tai
>panasu, kad draudimo istatymas tai viso labo siltnamio salygos pelnytis ir
>kaip visada tarnauja ne zmonems, bent jau ne nukentejusiems.

Tai palauk, tu apsispresk kas tau nepatinka

A) Kad draudikai  elgiasi neteisetai
B) Kad servisai elgiasi neteisetai
C) Kad pas mus neteisingi istatymai