Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-16 13:40:45
On 12/16/2011 01:33 PM, Linas Petkevičius wrote:
> http://www.signeda.lt/new/index.php?mact=Products,cntnt01,details,0&cntnt01hierarchyid=609465&cntnt01productid=10604&cntnt01returnid=15

o jeigu tam, kad isitikinti ar tiks, reikes serviso darbo uz x5 detales
kainos? o jei netiks du kartus? kas visa tai apmokes? as tai siaip ne is
lempos dylerio paslaugu isigeidziau. o tam, kad dyleriui nuvarius auto,
jis tau duoda samata ir pasako uz kiek suvarkys. detales jo, meistrai
jo. jo reikalas kiek ir ka jis ten darys - bet as zinosiu, kad sutvarke
gerai. jei kazkas negerai - su garantiniu lapu atvarai auto ir palieki
tvarkyt toliau uz dyka. o siaip eiliniam servise atvaziaves su detale
maksimos maiselyje daznai lieki durneliu, nes kazkas netinka, kazka reik
pakeist, kazkam paskambint ir kazka issiaiskint, kazkur nuvaziuot
parvezt. arba dar daznai 'servisas neatsako uz tavo detales kokybe, jis
tik savo paslaugas siulo'. tai uz darba sumoki, pasirodo kad nusipirkai
shuda, ir turi labai daug ir brangiu rupesciu. kodel as kaip nukentejes
esu idarbinamas? ar tai teisinga ir teiseta?