Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-14 20:55:39
On 12/14/2011 08:47 PM, Dainiushas wrote:
> ir ką aš tam teisme veiksiu?

klausysi tau adresuojamus kaltinamus ir reikalavimus atlyginti 'realia'
zala, kuria mato nukentejes, o ne tavo draudimas. o poto tu galesi savo
draudima padavinet i teisma, jei galvosi kad cia jis turejo tai
atlyginti o ne tu. bet tai jau ne nukentejusiojo rupestis bus...
beje, nesupratau, kodel taip issigandai, kai pasiuliau savanoriska
draudima. juk jeigu jau taip nepasitiki savim ir bijai, tai ir drauskis.
bet kodel dar del to turiu draustis ir ash? kodel kasko neprivalomas?
kodel kitokios atsakomybes draudimas neprivalomas?
kodel iskirtos transporto priemones? ogi todel, kad cia didziausias
pelnas. lengva net pelna prognozuoti - suskaiciuoji teises ir padaugini
is vidutines druadimo imokos. nes privaloma tai visiems.

> Kas link važinėjimo, tikrai nemanau, kad yra taip kaip tu sakai. Nei jei
> jau debilas, tai px apsidraudęs ar ne.

tai labai blogai manai. skaiciau kazkada kazkoki interviu su mokslo
zmogum kokiu tais. tai draudimas yra viena is pagrindiniu atsakomybes
stokos priezasciu.
realiai tai menitu taip visi su pastoviu +20, per 2 metrus nuo siknos
prisiklijave, nesirikiuotu per 30 cm priesais, pries sankryzas
profilaktiskai pristabdytu o ne pagazuotu ir t.t. ir pan. gali net
nebandyt to neigti, tai senai irodyta ir as apie tai cia tikrai
nediskutuosiu :)