Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-14 17:41:54
On 12/14/2011 05:38 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Draudimas gali spresti ir pareiksti savo nuomone, ne daugiau. Tu su ja
> gali sutikti arba ne. Taciau nesutikti privalai argumentuotai.

nu tai argumentas, kad i tam tikros markes automobili turi buti
montuojamos to paties gamintojo tiekiamos atsargines detales neatrodo
logiskas ir svarbus? kas yra detale is lauzhyno - ji ka, sertifikuota,
patikima, zinomas jos nusidevejimas, gal isvis ten ne originali, o
kinietiska buvo ideta. kas visa tai ivertina siandien, kai servisuose
taip taiso masinas? man tai panasu, kad draudimo istatymas tai viso labo
siltnamio salygos pelnytis ir kaip visada tarnauja ne zmonems, bent jau
ne nukentejusiems.