Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-16 11:45:12
On 12/16/2011 11:41 AM, Linas Petkevičius wrote:
> Nustebsi, bet draudimui tai tikrai neidomu.

tik pats nesenai rasei variantus apie sutartis ir draudiko 
'patvirtinama' serviso samata. tai apsispresk.
draudikas turetu lengvai paskaiciuot zala per 15 min - pagal oficialius 
dylerio ikainius. jei suma virsija kazkoki ten rentabilumo procenta - 
mokama likutine verte. kam dar kazkokios sutartys ir skambinejimaisi su 
servisu paklaust is kokio savartyno siuksles pirks? ne tam kad pasilikt 
biski sau kliento saskaita?

> "CodeC" wrote in message news:jcf37l$r90$1@trimpas.omnitel.net...
> draudimui tai neturetu isvis buti idomu. jis turi vertinti ir atlyginti
> padaryta zhala. klientas gali isvis tos masinos neberemontuoti, jei taip
> sugalvos. draudimo ismoketa suma nuo to neturi keistis.