Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Renookas
Data: 2011-12-15 17:11:00
jei tirkai idomu galiu paklausti savo darbininko kad pavardintu, o del to
kad servisai megsta taip suvedimus daryti tai zinok jau tuo isitikinau is
zmoniu pasakojimu.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:jccpdl$a25$1@trimpas.omnitel.net...

nu gali primint kokią mašiną kurioj reikia? Audi 100 prisimenu, bet ir
ten ELSA rašo - pasižymėt atramos vietą ir prisukt taip kaip buvo.

Kitas klausimas, kad servisai po bet kokio pasikrapštymo laaabai nori
daryt suvedimą...