Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Renookas
Data: 2011-12-16 11:02:30
ne tau spresti danai, nedaznai. turi savo nuomone ir pasilaikyk. kalbam 
dabar apie draudimo bendroves. As tau aiskinu kad ji kuo puikiausia 
patvirtina nauju detaliu kaina jei to reikia. O kad tu uzsimanai kazka 
atsinaujinti iki naujo kito saskaita pats neprisidedamas nei trupucio tai 
cia jau tavo psichologine problema arba naglumas.

"CodeC"  parašė naujienų news:jcf0f5$mqo$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/16/2011 10:39 AM, Renookas wrote:
> o srote yra... ka darom? ismetam toki automobili i siukslyna? nes naujos
> ideti neina..

cia kliento reikalas. draudimo reikalas ivertinti zala ir sumoket
pinigus. vertinti zala sroto kainomis - imho neteisinga ir net
neteiseta. tai ne parduotuve, tai siukslynas, kur neaiski nei 'detaliu'
kilme, nei istorija. apskritai - tai siuksles, o ne detales.
jei jau klientas pats nusprendzia tokias det i masina ir atitempia i
servisa, tai jo reikalas. bet draudimas zala turi skaiciuot nauju
originaliu daliu kainomis ir darbu autorizuotam servise, kur meistrai
apmokyti gamintojo kursuose ir t.t. kad kiekviena hydra moka visas
mashinas taisyt - neitikina. kaip jau abu zhinom, daznai net
diagnostikos prisijungt nesigauna, nes 'dar tokio nebandem'. tai ka
reiskia 'draudimo sutartis su kazkokiu servisu'? servisas turi buti
gamintojo autorizuotas. visa kita - chaltursciku garazhas, o ne servisas.

>
>
> "CodeC" parašė naujienų news:jcf001$m4q$1@trimpas.omnitel.net...
>
> On 12/16/2011 10:34 AM, Renookas wrote:
>> cia tu vienintelis kol kas nesuprantantis ir pasimetes.
>>
>> Tu garantuoji kad visada daliu pas dileri yra? as tau duodu uzsakyma, tu
>> man pristatai. Palengvinsi gyvenima. 20% uzdarbio uzteks?
>
> negarantuoju, tokiu atveju jei per protinga laika neiseina tos masinos
> sutaisyt, turi but ismokama jos rinkos vertes ismoka.