Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: [nemielas]
Data: 2011-12-15 02:07:13
beskaitant šitas svajuko drambliones iškilo čia tokia mintis.
na vis tiek gi autoįvykis ne kas dieną pasitaiko, tai kol tu jo lauksi, kad draudikas suremontuotu mašiną originaliom! dalim per tą laiką mašina tikrai suspės sugesti ir ne vieną kartą. taigi remontuodamas iš savo taupyklės aš esu tikras irgi dėsi tik originalias dalis iš atstovo!!!
dar nepamirštam, jog aplinkui vieni šudservisiai, tai ir sudėti reik pas atstovą, nes tik jis aprobuotas tinkamai įdėti atitinkamą detalę. pats supranti - kažkaip dėti į tokią originalią mašiną neoriginalias dalis tai kaip ir nefengšui. o dar iš draudiko po to reikalauti kad keistu originaliom tai jau čia įtarčiau ir klastą apgauti draudimo bendrovę iš pačio pusės.
siulau pradėti nuo artimiausio tepalo keitimo savo apsilankymą pas įgaliotą atstovą.