Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-12-14 23:46:51
tai, kad ponui nuo kitos mašinos nuimtos ne fengshui. Reikia naujų 
gamykla kvepiančių


On 12/14/2011 11:21 PM, Mikrobas wrote:
> tai kad rodos dulamdytas duris pigiau pakeisti, nei kibira spakliaus ant jy
> klyjuoti ir krustis pora dienu
>
>
>
> "CodeC"<co@co.co>  wrote in message news:jcab5d$jue$1@trimpas.omnitel.net...
>> klausimas ideologinis.
>> as draudimui pasiuntus nukentejusiji remontuotis i kazkoki servisa, anas
>> turi teise sugadintas dalis pakeisti kitomis naudotomis, isimtomis is
>> neaiskios istorijos ir kilmes masinu lauzynuose? ar tai normali praktika,
>> cia viskas teiseta? ar yra kazkokie teises aktai tai reglamentuojantys?
>> t.y. kas galima ir kas ne ir pan. pvz kada kazkokia dali galima
>> remontuoti, kada ne. kaip pavyzdys butu sulauzytas bamperis. ar gali
>> servisas tiesiog ji suvirinti, uzdazyt ir sakyt kad cia viskas ok? arba
>> sulamdytos dureles. galima tiesinti, ar reik keist naujomis? turint
>> galvoj, kad dauguma (ne visos) daliu susijusios su saugumu, tai gan
>> keistai atrodo zalos 'atlyginimas', kai pvz sveikai masinai sulamdomas
>> visas shonas ir jis servise grubiai tariant atkalamas plaktuku. as tokia
>> masina isvis nebenoreciau vaziuoti.
>> o draudimas aisku skaiciuoja minimalia kaina, kurios uztenka atkalimui.
>>
>> nzn ar mano nuomone kazkuo pagrysta, bet man rodos cia yra 'lietuvisko'
>> biznio saka, kur uz kapeikas 'taisomos' masinos. mano nuomone, dalys
>> turetu buti perkamaos naujos originalios, is gamintojo atstovo. ir
>> praktiskai neturetu buti 'taisomu' daliu, bent jau tu, kurios neardomos ir
>> fiziskai sugadinamos ivykio metu.
>> kaip yra is tikruju teisiniu poziuriu?
>
>