Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-16 13:48:38
On 12/16/2011 01:42 PM, Linas Petkevičius wrote:

> Tai draudikas nepriestaraus, jei tu jau iskart atneshi remonto samata su
> detaliu kainomis. Ar jis su ja sutiks - jau kitas klausimas. Nesutikti
> be abejo gali tik motyvuotai, o vat shitoje vietoje tu jam neuzdrausi
> uzsiklausti remonto kainu kituose servisuose ir pasiulyti remontuotis ten.

tai is to ka parasei suprantu, kad minimum ka apsimoka visada padaryt,
tai nuvaryt pas dyleri ir paprashyt remonto samatos ir auto gamintojo
rekomendaciju remonto technologijom ir procesam. tada ja nesti i
draudima. o tada jau draudimas tures argumentuot kodel siulo kitur, ka
konkreciai ir kodel. o as gaves jo argumentus vertinsiu ant kiek ji
pagrysti ir ar tikrai siulo TA PATI tik pigiau.