Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-15 11:44:39
Sakykime taip - konkrecioje situacijoje panasu i tai,kad klientas nezino
savo teisiu.

"mk"  wrote in message news:jccfa1$q15$1@trimpas.omnitel.net...

Pagal pateikta draudimo zalos sureguliavimo pavyzdi zmogus liko su
prastesnes bukles masina (man taip atrodo, nes ekspertiziu neturiu), o
uz kai kuriuos remonto darbus turejo susimoketi papildomai, nes supranta
kad anksciau ar veliau teks. Jei avarijos nebutu - tai dar neaisku ar
reiketu.

Turbut nereikia papildomai sakyti, kad vieno amortizatoriaus keitimo
kaina buvo visai nekonkurencinga lyginant su kitu servisu kainomis
zmogui is gatves. O pas zmogu masina nevaziuoja... jis negali taip
lengvai nueiti pas kita servisa...

Sita sistema man taip pat atrode labai gera, kol su ja neteko susidurti
praktiskai. Ziurint tik i popierius taip pat viskas atrodo graziai. Is
esmes padariau isvada, kad >8 metu senumo masinos palaikyti geroje
bukleje neapsimoka.