Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-15 00:36:46
On 12/15/2011 12:30 AM, Dainiushas wrote:
> ne nu blet. Tai tu nori pasakyt, kad teisingas nuostolių atlyginimas yra
> vietoj tavo 15m pageltonavusiu stiklu išdegusiu reflektorium žibinto
> įdėt naują už pusę automobilio kainos?

siulyk alternatyva. kazkokie daiktai is siukslyno yra siuksles, o ne
detales. as tikrai nezinau, bet itariu kad labiau issivysciusiose salyse
lauzhynai atlieka tikraja savo paskirti - priimti pasenusias ir
sugadintas masinas ir atiduoti jas perdirbti. o ne vaidinti auto detaliu
parduotuves,
o kad draudimas pas mus realizuotas per shikna ir idijotiskom salygom,
tai nukentejes tikrai nekaltas. as kito normalaus varianto, kaip
sugadintas detales keisti naujomis iriginaliomis, arba masina vezti i
siukslyna nematau. jei jau lempa sudaro puse masinos kainos, tai tokia
ten ir masina.