Tema: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-14 16:17:17
klausimas ideologinis.
as draudimui pasiuntus nukentejusiji remontuotis i kazkoki servisa, anas 
turi teise sugadintas dalis pakeisti kitomis naudotomis, isimtomis is 
neaiskios istorijos ir kilmes masinu lauzynuose? ar tai normali 
praktika, cia viskas teiseta? ar yra kazkokie teises aktai tai 
reglamentuojantys? t.y. kas galima ir kas ne ir pan. pvz kada kazkokia 
dali galima remontuoti, kada ne. kaip pavyzdys butu sulauzytas bamperis. 
ar gali servisas tiesiog ji suvirinti, uzdazyt ir sakyt kad cia viskas 
ok? arba sulamdytos dureles. galima tiesinti, ar reik keist naujomis? 
turint galvoj, kad dauguma (ne visos) daliu susijusios su saugumu, tai 
gan keistai atrodo zalos 'atlyginimas', kai pvz sveikai masinai 
sulamdomas visas shonas ir jis servise grubiai tariant atkalamas 
plaktuku. as tokia masina isvis nebenoreciau vaziuoti.
o draudimas aisku skaiciuoja minimalia kaina, kurios uztenka atkalimui.

nzn ar mano nuomone kazkuo pagrysta, bet man rodos cia yra 'lietuvisko' 
biznio saka, kur uz kapeikas 'taisomos' masinos. mano nuomone, dalys 
turetu buti perkamaos naujos originalios, is gamintojo atstovo. ir 
praktiskai neturetu buti 'taisomu' daliu, bent jau tu, kurios neardomos 
ir fiziskai sugadinamos ivykio metu.
kaip yra is tikruju teisiniu poziuriu?