Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-15 10:01:19
Nu pas ji gi tikrai naujesnes - be sviesu taigi vazineja.

"Tomas"  wrote in message news:jcc93q$gqg$1@trimpas.omnitel.net...

siukslyne tu siukslyne bl...
srota gal Autominute isrado ir uzpatentavo?
Yra analoginiu principu veikiantys visam civilizuotam pasauly - ir DE, ir UK
ir USA.
Nebutum toks durnas asilas, vien ebay atsidares pamatytum kokia milziniska
naudotu daliu rinka.

zek dar klausimas - ar realizuotum savo nevjebenai gerus pezo zibintus uz
nauju kaina? Rastum pirkeja? Gal dyleriui pasiulyk?
Tai kokio bybio tu nori, kad kazkas tau idetu i jo vieta nauja jei sitas
izduztu?

"CodeC" <none@none.no> parašė naujienų
pranešime:jcb8du$mu9$1@trimpas.omnitel.net...