Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-15 00:25:45
Jei kabant apie sirptriebinius automobilius - tokia situacija ganetinai 
hipotetine. O su raritetais jau kitos metodikos. Tad niuansas gal ir 
teisingas, bet praktines reiksmes neturi. Be to klientas turi pasiruosti 
rimtu argumentu, kodel jo netenkina draudiko pasiulyta detale su uzrasu 
"Made in China", kai gulinti dylerio salone turi toki pati uzrasa.

"Dainiushas"  wrote in message news:jcb6q3$lfb$1@trimpas.omnitel.net...

bet sutik, va šitoj vietoj biskį gaidys. Nes tą kitaiską sparną dažyk
ruošk kaip nori, jis vis tiek negyvens. Skaitau, turėtų būt išlyga, jei
nesugebama rast tvarkingos naudotos detalės, keičiama nauja originalia
nepisant proto nukentėjusiam.

On 12/15/2011 12:05 AM, Linas Petkevičius wrote:
> O ka butu dares, jei butu gaves pinigus, kiek srote kainuotu devetas
> sparnas?
>
> "mk" wrote in message news:jcb5mp$kce$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Visai neseniai vienai masinai draudimo servisas keite sparna, nes
> lyginti neapsimokejo. Srote per menesi laiko rasti nesurudijusio sparno
> NEPAVYKO. Sudauzytas sparnas nebuvo surudijes. Idejo nauja kinietiska.
>