Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Renookas
Data: 2011-12-16 11:23:12
dabar nesigilinant i tavo hydra, kas sake kad draudimas nemoka naujomis 
detalemis arba naujomis bet ivertinant nusidevejima? Neturiu a ssutarties su 
draudimasi, nereikia man jos. yra zmogus kuris nori remontuotis, atvaro, 
pasako reikia ir darom. Ir yra spec programos kurios suskaiciuoja ta zala, o 
mano reikalas susiderinti su klientu kaip i ta suma sutilpti arba jei 
nesutelpam kiek jam primoketi reiktu ir galim deti viska nauja.

Jei noi atvaizuok ir pasiziurek, kaip sudetos naujos dalys, kokiu firmu ir 
pateiksiu as tau draudimo samata kuria jis aptvirtino. Dvieju daliu jau 
nebegamina ir dileris neturi ju ir negali gauti, tokiu atveju imam naudotas 
ir su tuo klientas sutinka. Jei tu nezinai specifikos ir tau gyvenime 
nesiseka, visi skriaudzia, apgaudineja, pagalvok ar ne pats save 
apgausineji.


"CodeC"  parašė naujienų news:jcf1pp$ove$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/16/2011 11:02 AM, Renookas wrote:
> ne tau spresti danai, nedaznai. turi savo nuomone ir pasilaikyk. kalbam
> dabar apie draudimo bendroves. As tau aiskinu kad ji kuo puikiausia
> patvirtina nauju detaliu kaina jei to reikia. O kad tu uzsimanai kazka
> atsinaujinti iki naujo kito saskaita pats neprisidedamas nei trupucio
> tai cia jau tavo psichologine problema arba naglumas.

dar karta - nerasinek tusciai. nieko as atsinaujint nenoriu. bet nenoriu
ir siuksliu. todel noriu, kad zala butu skaiciuojama remiantis TIK
oficialaus atstovo kainomis, tiek daliu, tiek darbu, atsizvelgiant i
nusidevejima. o dabar schema papratas - draudikas siulo varyt i hydra,
hydra net neklausus atsitempia siuksliu is siukslino, sumoka dedei
vasiai vakar priimtam i darba uz remonta ir klientas turi likt
patenkintas, nes draudikas turi su renuku sutarti pasirases, kad taisys
papigiai - gerai ir draudikui ir renukui, tik ne klientui.

>
> "CodeC" parašė naujienų news:jcf0f5$mqo$1@trimpas.omnitel.net...
>
> On 12/16/2011 10:39 AM, Renookas wrote:
>> o srote yra... ka darom? ismetam toki automobili i siukslyna? nes naujos
>> ideti neina..
>
> cia kliento reikalas. draudimo reikalas ivertinti zala ir sumoket
> pinigus. vertinti zala sroto kainomis - imho neteisinga ir net
> neteiseta. tai ne parduotuve, tai siukslynas, kur neaiski nei 'detaliu'
> kilme, nei istorija. apskritai - tai siuksles, o ne detales.
> jei jau klientas pats nusprendzia tokias det i masina ir atitempia i
> servisa, tai jo reikalas. bet draudimas zala turi skaiciuot nauju
> originaliu daliu kainomis ir darbu autorizuotam servise, kur meistrai
> apmokyti gamintojo kursuose ir t.t. kad kiekviena hydra moka visas
> mashinas taisyt - neitikina. kaip jau abu zhinom, daznai net
> diagnostikos prisijungt nesigauna, nes 'dar tokio nebandem'. tai ka
> reiskia 'draudimo sutartis su kazkokiu servisu'? servisas turi buti
> gamintojo autorizuotas. visa kita - chaltursciku garazhas, o ne servisas.
>
>>
>>
>> "CodeC" parašė naujienų news:jcf001$m4q$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> On 12/16/2011 10:34 AM, Renookas wrote:
>>> cia tu vienintelis kol kas nesuprantantis ir pasimetes.
>>>
>>> Tu garantuoji kad visada daliu pas dileri yra? as tau duodu uzsakyma, tu
>>> man pristatai. Palengvinsi gyvenima. 20% uzdarbio uzteks?
>>
>> negarantuoju, tokiu atveju jei per protinga laika neiseina tos masinos
>> sutaisyt, turi but ismokama jos rinkos vertes ismoka.
>