Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-16 13:33:17
On 12/16/2011 12:00 PM, Linas Petkevičius wrote:

> O ka dar draudikas turi? Geliu ir torto tau nupirkt? Tu kai rasai, koki
> zenkliuka dek, nes neina suprasti, ka tu turi galvoj - ar kaip tu manai,
> kaip turetu buti pagal dabar galiojancius istatymus, ar kaip noretu kad
> butu tavo isivaizduojamame pasaulyje.

nu as tai cia daugiau klausimu uzduodu nei rasau kaip yra.
ir bandau naudoti tariamaja nuosaka pgal tai, ka issiaiskinom.
todel padariau isvada, kad draudimui jokio reikalo nera skambinet
servisui ir klausinet uz kiek anas man sutvarkys ir pagal tai nustatinet
zalos dydi.

> O tu ir ne klientas. Klientas - kaltininkas.

tai taip, teismo atveju klientas ir bus atsakovu.
as kaip nukentejes ir ieskovas tai i teisma padavinesiu ne draudika, o
kaltininka - juk manes su draudiku nesieja jokie rysiai. jis kaltininkui
paslaugas teikia, ne man.