Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Renookas
Data: 2011-12-16 09:13:55
bet niekaip nesuprantu... variklio remontas prie -20 nuosavo namo kieme, ko 
gero pazeidziant aplinkosauginius reikalavimus, uzimant laisvas 
vaziuoajntiems automobiliams skirtas vietas, kaip ir ok, o serviso 
atitaikyta spalva, nesulankstytos dureles, dazymas islaikant technologijas, 
padengiant gruntu ir t.t. jau nebe ok...


"CodeC"  parašė naujienų news:jcab5d$jue$1@trimpas.omnitel.net...

klausimas ideologinis.
as draudimui pasiuntus nukentejusiji remontuotis i kazkoki servisa, anas
turi teise sugadintas dalis pakeisti kitomis naudotomis, isimtomis is
neaiskios istorijos ir kilmes masinu lauzynuose? ar tai normali
praktika, cia viskas teiseta? ar yra kazkokie teises aktai tai
reglamentuojantys? t.y. kas galima ir kas ne ir pan. pvz kada kazkokia
dali galima remontuoti, kada ne. kaip pavyzdys butu sulauzytas bamperis.
ar gali servisas tiesiog ji suvirinti, uzdazyt ir sakyt kad cia viskas
ok? arba sulamdytos dureles. galima tiesinti, ar reik keist naujomis?
turint galvoj, kad dauguma (ne visos) daliu susijusios su saugumu, tai
gan keistai atrodo zalos 'atlyginimas', kai pvz sveikai masinai
sulamdomas visas shonas ir jis servise grubiai tariant atkalamas
plaktuku. as tokia masina isvis nebenoreciau vaziuoti.
o draudimas aisku skaiciuoja minimalia kaina, kurios uztenka atkalimui.

nzn ar mano nuomone kazkuo pagrysta, bet man rodos cia yra 'lietuvisko'
biznio saka, kur uz kapeikas 'taisomos' masinos. mano nuomone, dalys
turetu buti perkamaos naujos originalios, is gamintojo atstovo. ir
praktiskai neturetu buti 'taisomu' daliu, bent jau tu, kurios neardomos
ir fiziskai sugadinamos ivykio metu.
kaip yra is tikruju teisiniu poziuriu?