Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-16 09:20:51
On 12/15/2011 12:07 AM, Linas Petkevičius wrote:
> Bet ir vel - ar draudiko problema? Draudikas net ne klientui pasiulo
> varianta - jis sutiko. Man tai tik pliusas atrodytu civilke pas toki
> draudika draustis.

bet zek kaip gaunasi. turi pvz keleto metu senumo auto, jau be
garantijos. pyst suvaro tau viena kampa - lempas, bamperi, sparna,
kapota. tarkim shrote daliu nera nei tu paciu metu nei senesniu (realus
atvejis is nesenos praeities). kinietisku daliu irgi nera. draudimas
paskaiciuoja suma su nuvertejimu ir sumoka kazkiek. tiek kiek sumoka,
sutvarkyt automobili neuztenka. labai gali but, kad dilerio kaina
paskaiciuota bus 2x ar net 3x to ka sumokes draudimas. cia tikrai viskas
ok, zala nukentejusiam skaitosi atlyginta, pats patenkintas liktum tokiu
atveju? tik plyz, be isvedziojimu ir interpretaciju.