Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-15 11:19:31
Ne viskas gerai, nes vazoms nenumatyta nuvertejimo skaiciavimo metodika.
Todel nugrioves 20 metu senumo nama su savo automobiliu, tu turesi atlyginti
naujo pastatymo kaina.

"mk"  wrote in message news:jccdo6$nli$1@trimpas.omnitel.net...

Viskas gerai, jei kieme eiline, vaza Codec'as pasiims 5lt. Taciau
draudimas pagal analogija prades aiskinti kad vaza kieme stovejo jau 5
metus, ji del to nuvertejo, todel uz vaza duos 50 centu kaip likutine
verte.. arba pasiulys ju parduotuveje nusipirkti ne moline, o plastikine
kinietiska vaza uz tuos pacius 50cnt.. Ar vis dar atrodo kad viskas gerai?