Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Rivo
Data: 2009-03-13 18:34:59
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
news:gpe09h$318$1@trimpas.omnitel.net...
1. Kaip mano pasirinkimas kur draustis sveikatą įtakoja tave?

jei busi neapsidraudes (ar tavo draudimas bankrutuos), atlekusios greitosios
paslaugas apmoket teks dalinai man.

2. Dar neįrodei, kad valdžią aš ką nors įgaliojau. Man valdžia, kaip ir bet
kokie kiti reketininkai, niekada nedavė pasirinkimo paklusti jai ar ne
(išskyrus aišku pasiūlymą palikti savo namus jei reketas nepatinka).

Pilietybe gavai? (gauni visas piliecio privilegias ir pareigas) nemaciau nei
vieno, kuriam ja per prievarta uzkrove. Galejai nesiliet i bendruomene o eit
kurt savo. Nemokejai ar nenorejai, na pats kaltas.
Balsuot ejai? Vadinas valdzia tai ir tavo balsas... Nejai? vadinas is vis
nenori kistis i bendruomenes valdyma ir sutinki su kitu nuomone. (Valdzia
sprest z save ipareigojai priimdamas pilietybe, skaityk po kuo
pasirasineji...) Konstitucijoje isvardinti valstybes valdymo principai, o
priimdamas pilietybe isipareigojai besalygiskai laikytis jos.