Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-03-05 23:37:14
As rodos jau esu sakes, pagal prigimti TU TURI TEISE DARYTI BETKA!!!!!!!
Mes, kaip visuomine, kurioje tu gyveni, uz kitu zmoniu teisiu pazeidima
tave nubausim, atimdami tam tikras teises.

Jeigu tau tai nepatinka, tu gali:
a) Bandyti susitarti su mumis visais ir pakeisti musu nuostatas
b) isvaryti kurnors i Afrika, kur niekas nebaus uz kitu zmoniu teisiu
pazidimus

Kodel valdzia turi tas teises?
Del to, kad mes atsisakeme tam tikru musu teisiu* ir perdaveme tas
teises bendrai organizacijai/administracijai.

* - PAKARTOSIU GARSIAI! MES VISI TURIME VISAS TEISES! Tu net be
vairuotuojo pazymejimo(kitaip vadinamas kaip "teises"), turi teise
vairuoti. Tik tikekis, kad, jei pagaus, busi nubaustas.