Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Johnas
Data: 2009-03-06 19:07:48
Kažkiek į temą, apie valstybę iš tos pačios wikipedijos:

"For Marxist theorists, the role of modern states is determined or related to their role in capitalist societies. They would agree with Weber on the crucial role of coercion in defining the state. (In fact, Weber himself starts his analysis with a quotation from Leon Trotsky, a Bolshevik leader.) But Marxists reject the mainstream liberal view that the state is an institution established in the collective interest of society as a whole (perhaps by a social contract) to reconcile competing interests in the name of the common good. Contrary to the pluralist vision, the state is not a mere "neutral arena for settling disputes among contending interests" because it leans heavily to support one interest group (the capitalists) alone. Nor does the state usually act as merely a "collection of agencies which themselves act as simply another set of interest groups," again because of the state's systematic bias toward serving capitalist interests."

Iš pastraipos yra gera mintis apie vieną iš valstybės idėjų:
"Valstybė tai 'institucija', visuotinės sutarties pagrindu sukurta grupės asmenų/bendraminčių, bendro gėrio vardant atsisakančių dalies savo teisių."

Kad ir kokią savo valstybę kursite, jei joje bus bent 2 žmonės, tai kiekvienas iš jų privalės atsisakyti bent pačios pačios menkiausios dalelės savo "teisių" (nes visi žmonės skirtingi). Teisės šiuo atveju - tai jūsų pačių vienas kitam suteiktos privilegijos, susitarimas nesielgti kažkaip, arba elgtis kažkaip. Teisių pats sau vienas niekada negali sukurti, nes pačioje esybėje yra reikalavimas, kad kažkas tau tą teisę suteiktų. Teisė yra tik KAŽKO atžvilgiu.

(pasikartoju - šviesa pati savaime turi prasmę tik tada, jei yra plotmės tai šviesai šviesti. T.y., jei yra aplinkui NEšviesa. Vaizdinius nupiešti reikia popieriaus arba kalbos. Savo vaizdinius perteikti kitam asmeniui reikalingas instrumentas.)

J.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:gorfdv$se$1@trimpas.omnitel.net...
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message news:goresf$vo6$1@trimpas.omnitel.net...
> Ir kokie gi tau mokeschiai gresia (jei galima punktais ishvardint) jei tu gyveni vienkiemyje, nedirbi, elektra imi ish saules, ar vejo, vandeni ish shulinio, malkas ish savo mishko, maista ish savo ukio.. nagi paporink, kokie tave uzhgula mokeschiai, kad tau butu lengviau ash irashysiu skaichius, tau tik reikes uzhpildyt tushchias vietas, nes kiek skaichiau tu i tiesiai uzhduotus klausimus kazhkaip nelinkes atsakyt

Tai kad jau gretimam tread'e apie tai prisidiskutavom pakankamai. Mano sklype gresia visi mokesčiai be išimties, kokius valdžia reikalauja mokėti gyvenant bet kur kitur. Jei aš savo sklype leisiu gyventi 1000 žmonių, teiksiu jiems paslaugas ir naudosiuos jų paslaugomis, visi mes privalėsime mokėti valdžiai įprastas duokles nepaisant to, kad iš savo sklypo kojos nekelsim.

> O ash ir ne fantazuoju, tai kad tu asmenishkai po niekuo nepasirashei nereishkia, kad uzh tave nepasirashe tavo tevai balsuodami referendume uzh konstitucija. Ash suprantu, kad bunant vieninteliu protingu nieko neskaichius yra shiek tiek sunku, todel ir rekomenduojama priesh jauchiantis protingu shi bei ta pasiskaitinet, gal pagaliau tada ateis tas ishganingas scio me nihil scire

Užuot rašęs visokius protingus žodžius paaiškink man paprastai ar atsiras _tau_ kokių nors įsipareigojimų pagal sutartį, kurią _aš_ pasirašysiu su savo kaimynu? Ir jokio skirtumo kaip tą sutartį mes pavadinsime.

> ir vel tu kishi buitishkuma i globalia diskusija, ar tamstai nera zhinomas paradoksas, kad makro ir mikro pasauliuose galioja visishkai skirtingi desniai? kas yra teisinga astrofizikoj, visai neveikia kvantinej...

Čia vadinasi proto pisyba, kurią neišvengiamai reikia įvaldyti, kad dulkinamiems žmogeliams įrodyti, jog jie patys sutiko būti dulkinamais nors realybėje nieko panašaus niekada nebuvo. Lygiai tokius pačius metodus naudojo bažnyčia ir monarchai teisindama savo valdžią, lygiai tokius pačius metodus naudoja dabartinė valdžia.

--
Doc