Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Rivo
Data: 2009-03-13 18:23:58
>Nepatikėsiu, nes daugumoje bendruomenių nieko panašaus nebuvo - reketininkų
>vadas pasakydavo, kad nuo rytojaus jį reikia vadinti karaliumi, nes taip
>jam sakė dievas, ir jis spręs visų problemas. Nepatikėsi, bet šiandien yra
>gerokai geriau - dauguma žmonių daugumą savo problemų gali spręsti taip
>kaip jiems patinka be kitų žmonių teroro (kur ir kokio gauti maisto, ką
>dirbti gyvenime, kur pirkti rūbus, batus ir tt.).

Situ problemu bendruomene neisipareigojo spresti.

> Ir tik kelias savo problemas sprendžia terorizuojami valdžios (gydymas,
> apsauga, vaikų mokymas ir tt.).

O vat sitas paslaugas bendruomene isipareigojo teikti visiems.

> Nėra jokio pagrindo manyti, kad visi žmonės visas savo problemas negalėtų
> išsispręsti nelegalizavę smurto.

Tai kad problemas ir sprendzia be smurto. Graziai nuraso nuo saskaitos kiek
priklauso...

> iki cia gerai... nepatiko, susirinkai smutkes, nukirpo kabeli ir isejai is
> "telekomo paslaugu vartotoju" bendruomenes. Nieko jiems neskolingas, tau
> jie
> irgi...
> O vat "aišku liekant savo namuose" parodo, kad tu priklausai dar kazkokiai
> bendruomenei, kuri pripazysta ir gina tavo teise i nama, ir greiciausiai
> turi kazkokiu isipareigojimu jai (kad ir kazkas kelia iki tavo namu
> atvede,
> saugo nuo triuksmo, netvarkos ar masinu uzimo). Kaip siulaisi izoliuotis
> [...]

Tu vėl iš naujo. Kodėl tu manai, kad dauguma turėtų už mane spręsti kaip man
organizuoti mano sklypo apsaugą, iš ko ir už kiek pirkti sveikatos draudimą,
kur ir už kiek mokyti savo vaikus bei savo sprendimus enforsinti man jėga?
Ir kaip būdamas savo namuose aš parodau, kad kam nors priklausau? Mano namai
yra mano, jie priklauso man; tavo namai yra tavo, jie priklauso tau.

Kas sake, kad jie tavo o ne Dziumumbos is Mauritanijos? Aaaa,
bendruomene.... tai vat uz minimalia apsauga nuo kitu bendruomeniu ir
apskaita malonekit moket. O niekas gi nieko tau jega neenforsino. Pirkai
nama is kazko, isiliejai i bendruomene su jau nustatytomis taisyklemis.
Zinojai taisykles is anksto, ko dabar skustis?

> [...]
> keisk
> istatymus). Gal tada mokesciu nasta ir sumazes. Bet uz kitas sritis
> (priesgaisrine sauga, mokslas, policija, infrastruktura, krasto apsauga ir
> pan) moket vistiek reiks, kol irodysi, kad ir siomis paslaugomis
> nesinaudosi
> niekada arba kazkas uz pasinaudojima apmokes.

>Tai jau kalbėjome ne kartą, kad net jei aš raštu parašyčiau, kad iš savo
>sklypo niekada gyvenime nekelsiu kojos arba/ir raštu atsisakyčiau visų
>valdžios paslaugų, niekas nuo to nesikeistų.

gali omniteliui prisiekinet, kad naudosi tik balso funkcija ar sms, gali net
telefona parodyt sena, is plano mokescio dalies uz galimybe naudotis GPRS
niekas neiskaiciuos. Dar syki pakartosiu, sutikt turi su VISOMIS
bendruomenes taisyklemis arba ieskot kitos bendruomenes. Vieno zmogaus norai
per maza priezastis sokdint visa bendruomene