Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Doc
Data: 2009-03-09 18:28:56
"Johnas" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:gp36pm$6rs$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
>
> Taigi, svarbiausias punktas dabar apkalbamas yra šis:
>
> Johnas > O bet tačiau, kur gyvensit? LR teritorijoje? Jei taip - tada atsiras tokių asmenų, nepriklausančių jūsų etnosui, kuriems jūsų vidaus taisyklės netiks. Pvz, aš užsimanysiu jūsų sklype statyti sau namą. Kodėl negalėčiau? Nes tai tavo nuosavybė? O kas tas per daigtas "nuosavybė"? Kaip tu gali be kitų LR gyventojų sutikimo pasiskelbti savo suverenitetą?

Jei tu norėtum mano sklype statyti namą, nes nepripažįsti nuosavybės, galėtum statyti, tik jame gyvenčiau aš, nes kadangi tu asmeninės nuosavybės nepripažįsti, jis tau gi nepriklausys :)

> [...]
>
> 1. Aš tvirtinu, kad tavęs, gimusio iš motinos įsčių, visi kiti dabartinės Lietuvos gyventojai neprivalo nepripažinti lietuviu.
> (beje, aš tikrai permečiau akimis tą straipsnį apie visuotinės sutarties bullshitiškumą).
> Taigi, jei 2.999.999 žmonės nusprendžia nepriimti tavęs į jų "sutartį". Kur dėsies, ir už ką iš ko tu pirksi savo NUOSAVĄ žemės sklypą?

Apie kokią čia 2.999.999 žmonių sutartį šneki? Nesu tokios nei matęs, nei girdėjęs. Girdėjau tik apie kelių bičų sufantazuotą fantaziją, kurie ją kažkodėl enforsina jėga visiems kitiems ir kažkodėl vadina ją 2.999.999 žmonių sutartimi.

> [...]
> Toliau, jau einame į tą iškirtą žmonių masę, kuri vadina save Lietuva. Jos viduje - vėl savos banditiškos taisyklės. Ir jos nariai susitarė, kad tam tikrais atvejais leisime atskiriems nariams turėti DAUGIAU galių tam tikroje teritorijoje, ir tai pavadinsime "nuosavybe". Ir tai yra visuotinis visų narių susitarimas. Daugiau - nereiškia "absoliučiai visas" teises/galias. Mes nesutinkame, kad tu su savo nuosavybe pabėgtum pas Lenkus ar Rusus. Taigi, tavo galios ten yra didesnės, nei mūsų, tačiau ne absoliučios. Tačiau jei tu būtum kačiukas, tai mes tavęs į mūsų sutartį net nepriimtumėm. Ką renkiesi?

Tu vėl apie kažkokį VISUOTINĮ susitarimą. Tokio susitarimo niekada nebuvo ir nėra. Yra kelių konkrečių bičų susitarimas savo valią enforsinti visiems kitiems.

--
Doc