Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: John Smith
Data: 2009-03-05 14:55:28
Ir kas ten uztikrintu smurto nenaudojima? Tai, kad jis nelegalus nereiskia,
kad jo nenaaudos.
Tik ivertink, kad kiekvienas privatus paslaugos tiekejas ja teikia siekdamas
maksimalios naudos sau.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
Man irgi butu labai idomu i toki eksperimenta paziureti. Tik bijau, kad jei
jau atsirastu pasaulyje bet kokio dydzio teritorija, kurioje inicijuoti
smurta bet kam butu nelegalu ir kurioje apsigyventi galetu bet kas, labai
greitai visame pasaulyje nebeliktu valdzios. Kadangi valstybiu valdzios to
labiausiai ir bijo, deja greitu laiku tokio eksperimento nepamatysime.

--
Doc