Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Stelmuze
Data: 2009-03-09 12:39:23
O kaip tu įsivaizduoji susitarimą su kitais žmonėmis?
Kad ir pvz su kepurėmis - jei žmogus neturi ar mano, kad iki gyvenimo
pabaigos nesugebės įsigyti kepurės - kokių paskatų vedamas jis turėtų
pripažinti tavo teisę į kepurę.

Aš manau, kad valstybė ir yra priemonė išlaikyti ir apsaugoti ir pripažinti
piliečio nuosavybę. Šios paslaugos atsisakydamas, tu pats turėtum atsisakyti
ir savo nuosavybės.

Dėl reketavimo sąvoką manau labai slidžiai vartoji. Pvz. Doc nusipirko 10 cm
ruoželį aplink visą Vilnių ir kaip savininkas nusprendė, kad už kiekvieną
praėjimą ims po 1 ct - kaip šiuo atveju tamsta reikėtų vadinti?