Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Rivo
Data: 2009-03-13 11:43:15
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
news:gpd3r1$h39$1@trimpas.omnitel.net...
Atsakysiu vienu kartu į abu tavo post'us:

"Rivo" <rivo@pochta.ru> wrote in message

> "Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
> Tai pagal tave išeina, kad jei vieną kartą pasinaudojai paslauga,
> atsiranda
> pareiga visą gyvenimą mokėti abonentinį, kurio dydį vienašališkai nustato
> paslaugos teikėjas be jokios galimybės atsisakyti tolesnio paslaugų
> teikimo
> ir mokesčio už jas?
>
> 1. Naudojeisi ne viena karta...

Esmės visiškai nekeičia kiek kartų naudojaisi ar nesinaudojai apskritai.

> 2. Nenori moket, keliauji gyvent kitur. Šioje teritorijoje sutarta kai kuo
> rupintis bendrai. Ir tai sprendžia visa bendruomenė deleguodama sprendimo
> teise valdžios atstovams.

Jei pakartosi dar 10 kartų, kad vilkas yra raudonkepuraitė, jis nepavirs
raudonkepuraite, tiesiog daug kartų būsi pakartojęs objektyvią netiesą. Dar
kartą kartoju, kad šioje teritorijoje NĖRA SUSITARTA rūpintis niekuo
bendrai.

Yra susitarta. Tiesiog nera noro ir reikalo tartis su kiekvienu atskirai ir
derinit "su tuo sutinku, su tuo ne". Yra susitarimu paketas, tu priimi ji
visa arba ne. Saugos dirzai irki kai kam nepatogus, bet gaudamas vairuotojo
pazymejima isipareigoji juos uzsisegti vaziuodamas.

Demokratija yra paprasčiausia "mob rule", kuri pasidaro taip:

>Tarkim kažkokioje teritorijoje yra 10 namų, kuriuose gyvena 10 žmonių.
>Vieną dieną ateina 6 bičai pas kitus 4 ir sako - MES pasitarėme ir MES
>nusprendėme (nubalsavome), kad nuo rytojaus bus demokratija, t.y. JŪS
>darytsite VISKĄ, ką MES jums liepsime. Jei priešinsitės - susidorosim
>fiziškai. Jei nepatinka - palikite (atiduokite, parduokite) namus, kuriuose
>gyvenate,  ir kraustykitės kur norit. Jei nesikraustysite - MES atimsim
>JŪSŲ namus jėga. Tai, kad tie 4 iš aukščiau paminėto pavyzdžio sutinka
>paklusti likusiems 6 kaimynams

Pradekim nuo to, kad tvarka nustato ne 6 susitare o 10 pasitarime. Ir jei
vieni istatymai buvo priimti vieniems 6 patinkantys, kiti gali buti priimti
2 perejus i kita frakcija. Ir tada tie 4 is 6 "reketininku" derinasi prie
likusiuju ir moka pvz uz baznycios remonta :-).
Nes kitaip gali paaisket, kad per pirma nakti sudege 3 is tu 6  ir like 3
dabar bijo tu 4, kuriu turta norejo pasiglemzt...

>norėdami išsaugoti savo namus yra tiek pat savanoriška, kiek ir savanoriška
>tęsti savo verslą ir mokėti duoklę reketininkui, kai jis ateina į tavo
>parduotuvę tave reketuoti, grasindamas tavo parduotuvę sudeginti, o tave ir
>tavo šeimą geriausiu atveju sumušti (jei priešinsiesi - nužudyti).
 Gi gali uždaryti (parduoti, atiduoti) parduotuvę ir kraustytis kitur, ar
ne? Jei nesikraustai ir paklūsti reketininkui, reiškia su juo susitarei? Ir
jei visi parduotuvių savininkai toje gatvėje moka reketininkui, reiškia visi
mokėti savanoriškai sutinka ir yra sudaryta visuomeninė sutartis, galiojanti
visiems naują verslą pradedantiems žmonėms?

Jei atsikrausto naujas verslininkas į tą pačią gatvę, kurią reketuoja
reketininkas, jis pagal tave irgi savanoriškai sutinka mokėti reketininkui,
nes toje gatvėje mokėti reketininkui yra susitarta visuomenine sutartimi (de
facto visi jam moka nesipriešindami)? Ar pagal tave kas nors iš esmės
keistųsi, jei vieną dieną reketininkas jiems leistų kartą per 4 metus
balsuoti už jiems labiau patinkantį reketininką, tačiau neleistų atsisakyti
mokėti apskritai?

Nemaisom susitarimo su reketu, ok? Jei visa gatve ikure bendrija ir samdo
kokia apsaugos firma, kad ta pravaziuotu karts nuo karto  gatve apziuredami
ar niekas nieko neplesia yra viena. Ateidamas i tokia bendrija, tu
savanoriskai prisiimi dali isipareigojimu (kaip ir pvz pirkdamas garaza
kooperatyve isipareigoji moket sargui) Jei kiekvienas namas sudares
individualia sutarti su apsaugos firma, nereiskia, kad ir tu privalesi. O su
reketininku sutarties nera, ir gali reikalauti, kad tave policija apgintu.
Jei nereikalauji, tai tavo pasirinkimas, bet i baznycia geriau neik, gali
gaut i kaili...

> 2. Net jei jis toks ir būtų (t.y. jei būtų susitarimas IR su manimi), aš
> tą
> sutartį turėčiau galėti bet kada nutraukti sumokėdamas už paslaugas,
> kuriomis jau pasinaudojau.
>
> Isitikines, kad jau spejai uzdirbt pakankamai?

Irrelevant.

> [...]
> ir valdiškoje gydymo įstaigoje.
>
> Civilines atsakomybes draudimas privalomas visiems, ir dzin, kad masina
> vazineji retai, nedarydamas avariju. Kaip minejau, visuomenė sutarė skirti
> dali pinigu bendroms reikmems. Nori gyvent su visais - derinies prie
> daugumos (elgesiu, ne mastymu). Jei visuomenėje atsiras pakankamai zmoniu
> nenorinciu moket, keiskit valdzia rinkimuose ir keiskit istatymus. Tada
> likusi mazuma derins elgesi prie jusu supratimo. O iki tol susitarimas
> laikomas galiojanciu ir privalomu visiems.

Kaip suprantu kitame post'e pakartosi dar keletą kartų, kad "visi susitarė",
todėl reketas yra savanoriškas. Aš daugiau kartoti, kad realybėje taip nėra,
nesiruošiu.