Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Doc
Data: 2009-03-09 17:34:04
"Stelmuze" <stelmuze@gmail.com> wrote in message news:gp38tv$atq$1@trimpas.omnitel.net...

> truputį ne tą turėjau galvoje,
>
> t.y. tu manai, kad jie banditai, o kita dalis mano, kad ne banditai,
> tiksliau, kad banditas esi tu. Todėl tų žmonių požiūriu tu, kaip banditas,
> dar samdaisi kariuomenę savo banditiškumui apginti.

Na tai jei jau taip atsitiks, tai vyks karas kol viena pusė nelaimės arba kol abi pusės neims mąstyti racionaliai ir neišsiaiškins taikiai kuri pusė yra neteisi. Bet ką tai turi bendro su samdymu apsaugos savo nuosavybei, kuri pati tavo nuosavybės nepripažįsta?

> tai tik dalis žmonių pardavė, ne visi Vilniaus gyventojai, o nemokant to 1
> ct (1000 Lt), tavęs niekur toliau nepraleidžia. Tai bus just žmogus?

Nepaisant situacijos neįmanomumo, kodėl turėtų leisti nemokamai vaikščioti po savo žemę?

--
Doc