Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-03-05 04:27:43
Cia gi yra paprastoji visuomenine sutartis*. Mes visi atsisakome teises
"prievarta atimineti turta is kitu zmoniu" uz tai pavedame tretiem
asmenim ta daryti pagal labai grieztas taisykles.

Pagal nutylejima mes turime teise daryti betka - vadinasi anarchija.
Konstitucija - pagrindine visuomenine sutartis.
Ir man rodos niekas nedraudzia nieko daryti, tik uz tam tikrus veiksmus
mes naikiname tam tikras, taisyklem/sutarties salygom nusizengusiu
zmoniu, teises.

* - tu pasirasai po ja kai priimi LR pilietybe.