Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Doc
Data: 2009-03-06 17:07:04
"Johnas" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:goquaq$2ge$1@trimpas.omnitel.net...
> Doc, sorry, kad įstoju vėlai, bet neturėjau laiko spaminti, sorry.
> Dėl pagrindinio klausimo, tai "populiariuoju" metodu atsakymas iš mano pusės labai paprastas: "Aš manau, kad negalima".

Džiugu :)

> O diskusijai - pirmiausiai kaip žydas du kontr-klausimus:
> 1) ką turi omeny sakydamas "teisę"?
> 2) ką turi omeny sakydamas "turi/neturi"?

Kadangi teisė iš principo yra sutartis, tai sakydamas (ne)turiu teisę(-ės), turiu omeny (ne)turiu kitų žmonių leidimą/sutikimą atlikti veiksmą x. Todėl klausimą galima perfrazuoti kitais žodžiais, jei tik manai, kad tai keistų esmę:

Joks žmogus neturi kitų žmonių sutikimo (leidimo) jėga atiminėti jų pinigus. Ar galima deleguoti kitų žmonių sutikimą (leidimą) kam nors kitam, jeigu tokio sutikimo (leidimo) pats niekada neturėjai ir neturi?

--
Doc