Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Johnas
Data: 2009-03-06 11:54:31
Doc,
biškį įsikišiu.

1) nustatydamas sąlygą teritorijai, (cituoju) "kurioje inicijuoti smurta bet kam butu nelegalu ir kurioje apsigyventi galetu bet kas", tu JAU statai savo sąlygas, kuri kažkokias normas, ir aš tai vadinu teise. Vietine teise. Tu nori teisės būti nemušamas ir neprievartaujamas, ir primeti visiems kitiems ("apsigyventi gali bet kas") kažkokias pareigas (nesielgti prieš tavo valią).

2) Smurto nenaudojimo garantu tu pasitelki kažkokią privačią saugos įmonę. Tu jai mokėsi babkes, o tai jau yra mokestis.

3) Ką darytų privati saugos įmonė, jei toje teritorijoje apsigyventų daugiau ir stipresnių žulikų už tavo samdomą tarnybą? Samdytum dar daugiau?

4) O už ką tu juos samdytum? Valgyti išvirtum, masažą padarytum? Nagi nagi :) Kokia tavo atsiskaitymo forma būtų, jei teritorijoje nėra jokių naudingų iškasenų, tik derlinga žemė? Taptum vietiniu karaliuku, kad nereikėtų kiaurą parą arti laukus, ir galėtum rinkti iš būrų duokles, ir tomis duoklėmis išsimokėtum saugos tarnybai, kad tave saugotų? :)))

Tai imk iš istorijos bet kurią valdymo/santvarkos formą, ir viskas bus kartojama. Vergija -> feodalizmas -> kapitalizmas -> socializmas -> komunizmas, (daugiau nežinau). Tai o prie ko privedė istorija, tai tikriausiai žinai? Papasakok man schemą, iš kurios galėtum išvystyti kažką KITOKIO, nei istorija mums parodė. Nes jei nerasi nieko naujo, tai faktas paprastas - tavo santvarka vistiek remsis mokesčiais, tiesiog gal tu nebūtinai būsi apatinėje grandyje.

Beje, Komunizmas tai 100% mokesčių. Nebloga būtų santvarka :))))

5) Dėl teisės delegavimo. Jei tu rinksi iš būrų duoklę, kad galėtum apsiginti nuo stipresnių tinginių, kurie nori atimti iš tavęs bulves, tai tam, kad būrai nedarytų revoliucijų, tu sukursi gražią doktriną pavadinimu "Jūs, būrai, savo noru deleguojat man (karaliukui) teisę ginti jus nuo vidaus priešų tinginių, ir nešurmuliuokit".

Johnas

Privačios saugos tarnybos http://en.wikipedia.org/wiki/Private_defense_agency arba patys nuosavybės savininkai, jei tik jiems taip saugotis atrodys naudingiau.

> Tik ivertink, kad kiekvienas privatus paslaugos tiekejas ja teikia siekdamas
> maksimalios naudos sau.

Labai gerai, reiškai darys viską, kad klientai naudotųsi jų paslaugomis, o ne konkurentų.

--
Doc