Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Rivo
Data: 2009-03-09 17:06:11
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
news:gooj7i$7dg$1@trimpas.omnitel.net...
1. Kodėl anot tavęs galima naudoti prievartą prieš bet ką? Aš teigiu, kad
galima naudoti prievartą tik ginantis nuo prievartos. Taip pat galima
deleguoti teisę naudoti prievartą prieš agresijos iniciatorius.

Nu tai ir nemokedamas mokesciu tu tiesiogiai lendi i mano kisene (keliu
vaikstai, o moket uz ju tiesima nenori). Kaip be prievartos siulai isaiskint
dundukams, kad jie turi ne tik teises, bet ir pareigas prisidet prie
visuomenės gerovės.
Ir nustatytu gerybiu kiekiu, o ne "kiek negaila".

2. Nėra jokios pasaulinės smurto monopolį turinčios valdžios, visos
valstybės gali savanoriškai įstoti į bet kokias organizacijas ir bet kada iš
jų išstoti, gali samdytis apsaugą nuo agresorių bendrai, gali jos bet kada
atsisakyti ir gintis pačios. Kas pasikeistų, jei lygiai tokiu pačiu principu
veiktų santykiai tarp privačių žemės savininkų?

Greiciausiai paaisketu, kad keli turtingesni kaimynai pasisamde tookia
armija gintis, kad kiti kaimynai turi lenkt nugara, kad ja islaikytu, nes
savai armijai resursu neber...
Beje, is Europos sajungos isstojimas nenumatytas....

3. Ar galima deleguoti teisę kitam žmogui, kurios pats neturi?

--
Doc