Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-03-05 18:29:14
a, beje, tfu isvis, kokia dar teisesauga? valdzios nera, teisines
sistemos bei istatymu taip pat nera. ka daro teisesauga? saugo teise.
bet teises nera, yra tik kiekvieno asmeniskai suvokiamos jo asmenines
teises. jei norime priimti bendras ir vienodai lygias teises, turime
sukurti sistema, tam reikes kazkokios valdzios ar dar ko, bet tam reikes
mokescio. na kad ir savanoriskai mokamo. bet jei as to mokescio nemoku,
tai gal man ir ta sistema negalioja? be to sistema privati, tik
mokanciuju rankose, tai gal ta sistema yra nusistaciusi pries
nemokanciuosius? va tai yra reketas, verciantis visus moketi privaciai
teisekuros istaigai