Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: pjezo
Data: 2009-03-05 10:56:41
o mano nuomone esme slypi tame, kad jau vidurineje reiketu detyti ne tik istorija, bet ir kazkoki kursa/disciplina, apie valstybes prigimi, sukurimo prielaidas ir pagrindus, beigi bent kazkiek paaiskinancia valstybes/teise/piliecio santyki kaip visuomenines sutarties esme ir turini...
nes dabar nemazai zmoniu net nesuvokianciu kuo valstybe skiriasi nuo cirko...