Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Rivo
Data: 2009-03-13 09:04:06
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
news:gp6qva$tl8$1@trimpas.omnitel.net...
1. Susitarimo su manimi nėra, todėl mokėti niekam nieko neprivalau. Tą
daryti mane paprasčiausiai verčia grasindami susidoroti.

Kaip nera? Gal laikas pradeti skaityt po kuo pasirašai? Pilietybe gavai?
Priimdamas pilietybe isipareigoji laikytis VISU istatymu, galiojančių LR
teritorijoje.

2. Net jei jis toks ir būtų (t.y. jei būtų susitarimas IR su manimi), aš tą
sutartį turėčiau galėti bet kada nutraukti sumokėdamas už paslaugas,
kuriomis jau pasinaudojau.

Isitikines, kad jau spejai uzdirbt pakankamai?

3. Už mokslą ir gydymą būtum verčiamas mokėti net jei ir niekada gyvenime
nebūtum apsilankęs ir neplanuotum apsilankyti jokioje valdiškoje mokykloje
ir valdiškoje gydymo įstaigoje.

Civilines atsakomybes draudimas privalomas visiems, ir dzin, kad masina
vazineji retai, nedarydamas avariju. Kaip minejau, visuomenė sutarė skirti
dali pinigu bendroms reikmems. Nori gyvent su visais - derinies prie
daugumos (elgesiu, ne mastymu). Jei visuomenėje atsiras pakankamai zmoniu
nenorinciu moket, keiskit valdzia rinkimuose ir keiskit istatymus. Tada
likusi mazuma derins elgesi prie jusu supratimo. O iki tol susitarimas
laikomas galiojanciu ir privalomu visiems.