Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Johnas
Data: 2009-03-10 11:12:23
1. Tu neapgynei savo žemės "privatumo" idėjos. Įrodyk man, kuo remdamasis tu nori mane įtikinti, kad ta žemė priklauso tau, o ne mano banditų gaujai. (Tavo idėja apie tai, kad tavo pagarba kitų teisėms sukuria prievolę kitiems gerbti tavo teisę - bulshit.) :)))

2. Jei aš pastatyčiau tavo sklype namą, o tu norėtum ten gyventi, o aš su draugeliais tave primuštumėm ir išvarytumėm - ką darytum? Tik nepradedam bbiais matuotis ir pasakoti apie "asmenines armijas" ir "saugos tarnybas". Šventosios Romos Imperijos pavyzdys rodo, kad tai ne išeitis. Pastovūs karai juk tau nereikalingi, sutinki? Aš irgi. Taigi, kaip tu apgintum savo teisę gyventi MANO name tavo (o dabar jau MANO) žemėje. "mano/tavo" - tai tik spalvos pavadinimams.

3. LR pilietybė šiuo atveju yra ta sutartis, kurią tu pats pasirašei savanoriškai ir geranoriškai, kai buvai jaunas ir kvailas. Dabar tu jau ne toks jaunas.

4.Vis tiek nepateikei man priežasčių, kodėl mes privalome tave gimusį gerbti ir tausoti, bet negalime šilto vandens balėjoje pakavoti. Jei nėra jokio visuotinio sutarimo, tai kuo grindi savo išgyvenamumą? (Tu tikriausiai pasakysi, kad tu, įkvėpęs pirmą gurkšnį oro, ryžtingai nusprendei nežudyti nieko, ir tada nuo to momento visi kiti tik pyst, ir įgijo pareigą tavęs nežudyti irgi). :))))))

5. Oj, negaliu atsitraukti nuo tokio malonumo. :D:D:D Kaip niežai. Tęskite, tęskite.

Johnas.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:gp3g48$mou$1@trimpas.omnitel.net...
"Johnas" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:gp36pm$6rs$1@trimpas.omnitel.net...
> Doc'ai,
>
> Mokesčiai, paslaugos, visuomeninė sutartis... bulshit.
> Pradžiai apgink savo įsivaizduojamą nuosavybės teisę į žemės sklypą. Pirktą "privačiai" iš "privataus" asmens.

Jei tu norėtum mano sklype statyti namą, nes nepripažįsti nuosavybės, galėtum statyti, tik jame gyvenčiau aš, nes kadangi tu asmeninės nuosavybės nepripažįsti, jis tau gi nepriklausys :)

> [...]
>
> 1. Aš tvirtinu, kad tavęs, gimusio iš motinos įsčių, visi kiti dabartinės Lietuvos gyventojai neprivalo nepripažinti lietuviu.
> (beje, aš tikrai permečiau akimis tą straipsnį apie visuotinės sutarties bullshitiškumą).
> Taigi, jei 2.999.999 žmonės nusprendžia nepriimti tavęs į jų "sutartį". Kur dėsies, ir už ką iš ko tu pirksi savo NUOSAVĄ žemės sklypą?

Apie kokią čia 2.999.999 žmonių sutartį šneki? Nesu tokios nei matęs, nei girdėjęs. Girdėjau tik apie kelių bičų sufantazuotą fantaziją, kurie ją kažkodėl enforsina jėga visiems kitiems ir kažkodėl vadina ją 2.999.999 žmonių sutartimi.

> [...]
> Toliau, jau einame į tą iškirtą žmonių masę, kuri vadina save Lietuva. Jos viduje - vėl savos banditiškos taisyklės. Ir jos nariai susitarė, kad tam tikrais atvejais leisime atskiriems nariams turėti DAUGIAU galių tam tikroje teritorijoje, ir tai pavadinsime "nuosavybe". Ir tai yra visuotinis visų narių susitarimas. Daugiau - nereiškia "absoliučiai visas" teises/galias. Mes nesutinkame, kad tu su savo nuosavybe pabėgtum pas Lenkus ar Rusus. Taigi, tavo galios ten yra didesnės, nei mūsų, tačiau ne absoliučios. Tačiau jei tu būtum kačiukas, tai mes tavęs į mūsų sutartį net nepriimtumėm. Ką renkiesi?

Tu vėl apie kažkokį VISUOTINĮ susitarimą. Tokio susitarimo niekada nebuvo ir nėra. Yra kelių konkrečių bičų susitarimas savo valią enforsinti visiems kitiems.

--
Doc