Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Dex
Data: 2009-03-10 20:36:37
Na va, ir vel prisikasem iki esmes. Tie zmones, kurie is tokios sistemos
daugiau gauna, nei duoda, visada bus ja patenkinti. Tie, kurie daugiau
duoda ir gauna gerokai maziau - zinoma bus nepatenkinti (jei, aisku,
nors kiek galvoja ir skaiciuoja).

Todel logiska butu leisti visiems susimoketi uz tai, ko jiems reikia
arba reikes. O ne versti pirkti niekam tinkamas paslaugas.

Fintas - sistema taip veikia, kad skurdziai gyvenantiems zmonems atrodo
super, jog yra "nemokami" darzeliai, "nemokamas" mokslas ir kitos
"nemokamos" gerybes. Ir kai jie (gaunantys mazas pajamas)
pasiskaiciuoja, kiek jie turetu suploti jei "nemokamas" gerybes butu
mokamos, jiems pradeda atrodyti, kad sistema yra gera, veik tobula. Bet
  deja ne. Cia ir slypi pats idomumas.
Logika labai paprasta, jei reketininkai neatiminetu dalies zmoniu
pajamu, labai tiketina, kad ekonomika veiktu daug efektyviau, ir tokiu
"mazas" pajamas gaunanciu sumazetu, arba, is kitos puses, jei ir
nezumazetu, tai tos ju minimalios pajamos butu pakankamos ir susimoketi
uz privatu vaiko auginima ir uz mokinima ir uz begale kitu gerybiu,
kurios, konkurencineje rinkos ekonomikoje butu nepalyginamai
kokybiskesnes ir pigesnes.
Tiesiog uz "nemokamas" gerybes yra sumokama, ir sumokama su kaupu. Tuo
paciu sumokant uz ydingos sistemos islaikyma ir dar daug ka.

Dex