Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Doc
Data: 2009-03-06 15:50:13
"JAlexoid" <whereabout@mail333.com> wrote in message news:gopgma$gug$1@trimpas.omnitel.net...
> As rodos jau esu sakes, pagal prigimti TU TURI TEISE DARYTI BETKA!!!!!!!

Visai bereikalo žodžių žaismu bandai išsisukti nuo esmės. Visi mes suprantam, kad neturėti teisės reiškia neturėti teisės daryti veiksmą x nesusilaukiant aplinkinių smurto. Jei tau patinka labiau kitokia klausimo formuluotė - prašau:

jokie privatūs žmonės Lietuvoje neturi teisės atimti pinigus iš kitų žmonių nesusilaukdami smurto iš aplinkinių. Jei valdžia yra žmonių atstovai, kuriems teises atlikti kažkokius veiksmus deleguoja juos renkantys žmonės, kokiu būdu valdžia gavo teisę, kurios neturi joks privatus ją renkantis žmogus?

> Mes, kaip visuomine, kurioje tu gyveni, uz kitu zmoniu teisiu pazeidima
> tave nubausim, atimdami tam tikras teises.

Kieno teises pažeidžiu atsisakydamas mokėti už pvz. sveikatos draudimą, kuriuo naudotis atsisakau?

> Jeigu tau tai nepatinka, tu gali:
> a) Bandyti susitarti su mumis visais ir pakeisti musu nuostatas
> b) isvaryti kurnors i Afrika, kur niekas nebaus uz kitu zmoniu teisiu
> pazidimus

Vėl pradedi iš pradžių stiliumi "jei tau nepatinka reketininkai, bandyk su jais susitarti arba varyk į Afriką (nx)".

> Kodel valdzia turi tas teises?
> Del to, kad mes atsisakeme tam tikru musu teisiu* ir perdaveme tas
> teises bendrai organizacijai/administracijai.

Kas tie mes? Jei tu atsisakai savo teisės į savo nuosavybę valdžios naudai, viskas OK. Tačiau tu neturi teisės atimti mano teisę į mano nuosavybę ar/ir laisvę prieš mano valią ir atiduodi ją savo valdžiai. Aišku su sąlyga, kad tu nemanai, jog tironija yra siektina visuomenės santvarka.

--
Doc