Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Doc
Data: 2009-03-11 00:52:26
1. Susitarimo su manimi nėra, todėl mokėti niekam nieko neprivalau. Tą daryti mane paprasčiausiai verčia grasindami susidoroti.
2. Net jei jis toks ir būtų (t.y. jei būtų susitarimas IR su manimi), aš tą sutartį turėčiau galėti bet kada nutraukti sumokėdamas už paslaugas, kuriomis jau pasinaudojau.
3. Už mokslą ir gydymą būtum verčiamas mokėti net jei ir niekada gyvenime nebūtum apsilankęs ir neplanuotum apsilankyti jokioje valdiškoje mokykloje ir valdiškoje gydymo įstaigoje.

--
Doc